WIKPLAYER


Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Γειά σας κορίτσια!Λοιπόν σήμερα θα σας μιλήσω για δυό αγαπημένα προιόντα που αγόρασα πρίν ένα μήνα περίπου απο την εταιρία Essence.
Είχα πάει μια εκδρομή με μια φίλη μου και καθώς περιπλανιόμασταν και χαζεύαμε τις βιτρίνες των μαγαζιών ,είδα ένα μικρό αλλα όμορφο μαγαζάκι των 1 ευρώ.
Είχε πολύ όμορφα πραγματάκια και πήρα μερικά μεταξύ των οποίων και αυτά τα δύο,ένα κραγιόν απαλό ρόζ  και μια ασημί σκιά της essence.
 Την εταιρία αυτή την είχα μόνο ακουστά και δυστυχώς στην πόλη μου στα Hondos Center δεν υπάρχει ,ούτε πουθενά αλλού,τώρα θα μου πείτε πως και την βρήκες σε μαγαζάκι με 1 ευρώ?Δεν ξέρω και γώ παραξενεύτηκα αλλά αφού τα βρήκα εκεί άρπαξα την ευκαιρία και τα αγόρασα!

Τώρα ποια ειναι γνώμη μου για αυτα τα προιοντα.Η αληθειά ειναι πως απο την συγκεκριμένη εταιρία δεν έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής κάτι άλλο ωστόσσο θα σας πώ την αποψή μου γι΄αυτά τα δύο.


Ας αρχίσουμε με το κραγιόν!Μου αρέσουν πολύ οι ρόζ-φούξ αποχρώσεις χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν φοράω και άλλα χρώματα απλά αυτές οι αποχρώσεις είτε σε σκιές είτε σε κραγιόν είναι οι αγαπημένες μου.Όπως λοιπόν σας είπα λόγω του αγαπημένου χρώματος μου επέλεξα ένα απαλό ροζάκι για να το φοράω τις μέρες που δεν θέλω να βαφτώ πολυ και θέλω να δείχνω φυσική με μια δόση λάμψης όμως.


















Όπως βλέπετε στις φώτο είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα!Είναι πολύ απαλό ρόζ,εδώ στο χέρι μου το πέρασα 3 φορές για μπορέσετε να το δείτε.Περιέχει μικροσφαιρίδια στράς και προσθέτει μιά διακριτική λάμψη στα χείλη,είναι αρκετά ενυδατικό και διαρκεί τουλάχιστον για 3 με 4 ώρες όχι παραπάνω,οπότε χρειάζεται συχνή ανανέωση.Αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ότι έχει ένα διακριτικό άρωμα και με κάνει να αισθάνομαι όμορφα!Δεν ξέρω αν εσάς σας αρέσουν τα κραγιόν που έχουν άρωμα,περιμένω την άποψη σας κάτω στα σχόλια.

Και τώρα σειρά έχει η σκιά της Essence!Γενικά δεν είμαι πολύ φάν των glitter σκιών ωστόσσο είπα να κάνω την διαφορά και να δοκιμάσω αυτη.


Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες πρόκειται για μια σκιά σε ασημί απόχρωση με glitter.Δεν προτιμώ να χρησιμοποιώ τόσσο τις glitter σκιές γιατί δεν μου αρέσει να γεμίζω μέτα απο λίγο glitter σε όλο το πρόσωπο!Η συγκεκριμένη είναι καλή,βέβαια την δοκίμασα μόνη της και στεκόταν καλά πάνω στα βλεφαρα μου αλλα μετά απο λίγο wowww!Γέμισα παντού glitter!Έτσι έβαλα μια βάση πρώτα και μέτα απο πάνω την σκιά.Η αποδοσή της ήταν καλύτερη με την βάση απο κάτω.Στο φώς της ημέρας δεν πολυφαίνεται αλλά για την νύχτα ,δηλαδή για ένα βραδινό μακιγιάζ είναι ιδανική.
Αυτά απο μένα για σήμερα,γραψτε μου τα σχολιά σας αν έχετε δοκιμάσει προιοντα της essence και ποιά είναι η γνώμη σας .Φιλάκιαααααα!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου