WIKPLAYER


Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013

  
Γειά σας κορίτσια!!!Λοιπόν σήμερα θα σας γράψω για τα αγαπημένα μου προιοντα που χρησιμοποίησα τον μήνα Φεβρουάριο!Πάμε να ξεκινήσουμε?

1 .Γαλάκτωμα σώματος της Ventus beaute.
Το συγκεκριμένο είναι το spicy vanilla musk.To αγόρασα απο το μαγαζάκι με τα 1 ευρω.Έκανε 1,50ευρω,ειναι στα 130ml,έχει καπάκι ασφαλειάς και είναι σε αυτό το μπουκαλάκι που βλέπετε.Με ενθουσιάσε απο την αρχή το άρωμα του,έχει βανίλια και μάλλον κανέλα και αφήνει ένα spicy άρωμα διακριτικό όμως γι'αυτό το κάνει ξεχωριστό.Μπορεί άνετα να φορεθεί όλο τον χρόνο!Είναι λεπτόρευστο και αρκέτα ενυδατικό.Απορροφάται απο το δέρμα αμέσως και έτσι δεν χρειάζεται να περιμένεις για να ντυθείς!Θα το ξαναπάρω σίγουρα καποιά στιγμή!
2 . Κρέμα χεριών Vaseline.
Δεν θα πώ πολλά γι΄αυτή την κρέμα έχω αφιερώσει πριν μέρες post και τα γράφω όλα εκεί.Το σίγουρο είναι οτι με έχει κερδίσει και θα την ξαναπροτιμήσω μόλις μου τελιώσει!
3 .Κραγιόν glamorous .

Το πήρα απο το μαγαζάκι με τα  1 ευρώ.Απλή συσκευάσια,διακριτίκο χρώματακι πολύ απαλό μάτ ρόζ,ενυδατικό,για καθημέρινη χρήση είναι ότι πρέπει!Μου άρεσε πολύ,το μόνο του μειονέκτημα για μένα προσωπικά είναι οτι δεν έχει άρωμα!Λατρεύω τα κραγιόν με άρωμα!!!
4.Κραγιόν oriflame
Το συγκεκριμένο το πήρα απο την γνώστη σε όλες μας oriflame,είναι το colour abstraction 16387 sheer rose.Αυτό το κραγιόν έχει γίνει ένα απο τα αγαπημένα μου!Λατρεύω τα ρόζ κραγιόν και αυτό έχει το χρώμα που μου αρέσει για καθημέρινη χρήση και γενικά όταν δεν θέλω να βαφτώ έντονα.Είναι αρκετά ενυδατικό,διαρκεί αλλά όχι για πολλές ώρες και έχει μικροσφαιρίδια στράς που αντανακλούν στο φώς.
5.Μολύβι ματιών Beauty Line Cosmetics

To μολύβι αύτο το πήρα απο το μαγαζάκι με τα 1 ευρώ στην τιμή των 1,50 ευρω.Είναι μαλακό και γράφει ωραία πάνω στα βλέφαρα.Για να είναι πιο σταθερό και για να έχει περισσότερη διάρκεια πρώτα βάζω primer ματιών,έπειτα την σκιά και μετά το μολύβι.Έμεινα αρκετά ικανοποοιημένη και τώρα εχώ βάλει στο μάτι να πάρω ένα ακόμη σε γαλάζιο χρώμα για το καλοκαίρι!!

Εδώ σ΄αυτή την εικόνα βλέπετε το μολύβι και τα κραγιόν πως γράφουν.
6.Ρούζ Radiant
H Radiant είναι μια απο τις αγαπημένες μου εταιρίες!Αυτό το ρούζ το έχω λατρ'εψει στην κυριολεξία!
Είναι το Νο111 Plum ,ένα απαλό σάπιο μήλο πρός ρόζ θα έλεγα ότι μοιάζει το χρώμα του.Το φόρεσα όλο τον μήνα και το ευχαριστήθηκα!Δεν το αποχωρίζομαι!!Είναι λιγάκι ακριβόυτσικο ,αν θυμάμαι καλά πρέπει να το πήρα γύρω στα 14 ευρώ,αλλά αξίζει και έπειτα κάνει για 2 χρήσεις!Και ως ρούζ αλλά και ως σκιά!Δυο σε ένα!
Αυτά τα λίγα απο μένα κουκλίτσες μου!Περιμένω τα σχόλια σας για αυτά τα προιοντα να μου πείτε αν τα έχετε δοκιμάσει και ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που πέρασε!
Όπου κι αν βρίσκεστε ,ότι κι αν κάνετε να στε καλά και να περνάτε όμορφα!!!!
Φιλακια πολλααααα!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα πραγματάκια!
    Μόλις σε ανακάλυψα και έγινα μέλος στο blog σου :)
    Αν θες,μπες να δεις και το δικό μου :)

    journeytofantasy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη Ευα σευχαριστώ πολυ!! :-)
      Είδα το blog σου και μου άρεσε πολυ!Είναι πολύ ενδιαφέρον!!!Έγινα μέλος!!Φιλάκια πολλα!! :-)

      Διαγραφή