WIKPLAYER


Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

                                               ΚΡΕΜΑ ΧΕΡΙΩΝ VASELINE!!!

Γειά σας κουκλίτσες μου!Εδώ και 2 μήνες περιπού δοκιμάζω αυτή την κρέμα χεριών.Την αγόρασα απο τα Hondos center αλλά μπορείτε να την βρείτε και σε άλλα καταστήματα καλλυντικών καθώς και σε σούπερ μάρκετ.Είναι πολυ οικονομική ,περίπου 3 ευρώ μου κόστισε.Η συγκεκριμένη υπόσχεται οτι μαλακώνει τα χέρια ,πράγματι τα μακώνει και τα ενυδατώνει όχι βέβαια στο μέγιστο άλλα κάνει την δουλειά της.Μαλακώνει τα πετσάκια και κάνει πιο δυνατά τα νύχια.Όσο αφορά για το τελευταίο ,πράγματι έχω δεί μεγάλει διαφορά στα νύχια μου.Παλιότερα δεν τολμούσα να αφήσω τα νύχια μου να μακρύνουν,έσπαγαν με το παραμικρό.Τώρα τα έχω αφήσει και τα καμαρώνω!!Κάθε βδομάδα σχεδόν αλλάζω χρώμα και σχέδιο!!
Ειλικρινά δεν ξέρω αν μόνο η κρέμα έκανε το θαύμα της αλλά το σίγουρο είναι οτι βοήθησε αρκετά!
Αυτό όμως που μου αρέσει περισσότερο στην συγκεκριμένη κρέμα ειναι το άρωμα της!Τόσσο διακριτικό και απαλό,μένει για ώρες ,με ταξιδεύει και με κάνει να αισθάνομαι όμορφα!Θα ήταν τέλειο αν υπήρχε και ίδια κρέμα σώματος με αυτό το άρωμα!Δεν ξέρω αν υπάρχει,αν ξέρει κάτι κάποια απο εσάς ας το γράψει κάτω στα σχόλια.Και μην ξεχνάτε,θέλω τα σχόλια σας!Την έχετε δοκιμάσει?Σας άρεσε?Ποιά αλλη κρέμα χεριών χρησιμοποιειτε?Περιμένω!!
Φιλάκιααααααα ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

2 σχόλια:

  1. Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Την κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ρένα μου!!Σευχαριστω για το follow!!!Δοκιμασέ την αν θελεις και πες μου εντυπώσεις!!!Φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή